Arculat és Imázs. Mit is jelentenek ezek a szavak? És mi az, amiben mi segíteni tudunk?

Imázs: Nem kézzel fogható, de nagyon fontos dolog, hiszen ez a vásárló fejében vállalkozásunkról, termékünkről, márkánkról kialakult kép. Befolyásoló tényezői például a vevők véleménye, a termékünk, vagy szolgáltatásunk minősége és megbízhatósága, illetve a cég által kifelé közvetített arculati elemek összesége.

Amiben mi segíteni tudunk: az arculat tervezése

A vállalkozás különböző megjelenési formáinak, arculati elemeinek összesége, mely meghatározó a cég imázsának kialakításában. Ez mind az, amit egy vállalkozás magáról kifelé mutat, kommunikál. Ahhoz, hogy ez tökéletesen legyen kialakítva, fontos, hogy az elemek összhangban legyenek egymással és  egységes koncepció alapján készüljenek. Ha akár csak az egyik elem  nem illik a képbe, akkor az arculat nem megfelelő, nem teljes és a vevők fejében, érzelmeiben, nem tud megfelelő bizalmat kiépíteni. A megjelenések fajtáinak megfelelő összekapcsolása egymást erősítve segítik ezt a folyamatot.

Népszerű arculati elemek a megfelelő szín és formavilág alapján tervezett:

logó

névjegykártya

levélpapír

szórólap

weblap

plakát

e-mail fejléc

boríték

roll-up

szóróajándék csomagolása

reklámanyagok

meghívó

Ha úgy érzed, hogy neked is szükséged lenne egy egységes, megnyerő arculat kialakítására, vedd fel a kapcsolatot grafikusunkkal.

Ha kifejezetten csak grafikai munkát rendelnél, akkor keresd közvetlenül grafikusunkat, Szalai Nikit a következő oldalon látható űrlap kitöltésével.